lördag 1 november 2014

Helvetesnatt och stel

Helvete vad seg! Har ont i prick hela kroppen. Här behövs ingen utspökning för att gå ch se ut som en livs levande fågelskrämma. Att smidigt och lugnt ta sig neröver trappen var det inte tal om. På stelopererade storkbensvis tog jag mig ner. Smyga är inte aktuellt hör för tillfället.

Hade svårt att sova igår. Less! Precis när jag höll på att knoppa in så blir det ett jävla liv. Blev så satans förbannad så magen surnade ihop totalt och sen hade jag inte bara våldsdunka och basgångar att förbanna utan även en mage som höll på att fräta hål på. Eftersom inget av det gick att ignorera så var jag tvungen att svälja ned en sömntablett med samarin.

Givetvis hade jag ställt klockan tills i morse. Tur det med tanke på att jag sov som en regelrätt demon när den ringde.

Nu ska jag packa förklädet och åka :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Mysig dag:). Massor med surr och skratt. Precis som det ska vara :)

Only me sa...

Ja det var jättebra ❤️ Ska bli kul att hinna med en gång till innan jul 😊
Älskar dig syrran.