fredag 31 oktober 2014

Träningsvärk och bil till salu

Började dagen med en timmes body pump och redan nu börjar träningsvärken ge sig tillkänna. Vågar nästan inte tänka mig hur det kommer kännas i morgon. Jag kommer ge invaliditeten ett ansikte.

På tal om i morgon, jag, syrran och en tjej som heter Anita ska baka tunnbröd :) Ska bli så kul! I fjol hade vi jättekul och jag minns att efter en heldag av kavlande och gräddande är man rätt sluck.
Dessutom var det vrålkallt så mina tår skramlade runt i skorna, helt blåfrusna.
I år är det varmare :)

Nu är Bettan uppiffad i motorn och i morgon ska Henke tvätta henne. Sen hoppas hon hitta ny familj att skjutsa runt :) Kommer sakna henne litegrann, det är mkt bil för en hyfsat billig peng :)


Medan brorsan och Henke mekade med Bettan så lekte Petter med kusinerna. 


Ikväll hade vi funderingar på att glo på en skräckis Halloween till äran, men vi inser ju båda att det vore överilat. Herreguuuud, det är ju fredag, då är vi trötta ;)




Inga kommentarer: