lördag 22 november 2014

Ny lur

IHehe, alltid retar det någon (Henke) när man köper en sprackans ny mobil och sen inte öppnar den på ett par dagar ;)
Jag tycker mest det är jobbigt att krångla med bytet och därmed skjuter jag upp själva bytet även fast det givetvis är kul med nytt.
Ikväll tog jag äntligen tag i det.
Nu använder jag min nya fina iPhone 6.
Har väntat på att de skulle komma in i butik igen eftersom de tydligen är eftertraktade ;) 
Ville inte ha en 6 plus då jag inte alls gillade storleken och det är endast sånna som funnits hemma när jag varit till butiken. I torsdags ringde jag och kollade om det fanns någon vanlig 6:à inne och det gjorde det! En endaste i rätt storlek och färg :D

Har faktiskt till och med "tillverkat" ett superflådigt fodral så den inte ska repas :)
Looki looki :D




4 kommentarer:

MammaTill2 sa...

Haha snyggaste fodralet ever ;) Grattis till den nya ajfån bebisen :) Jag sliter på min 5s ett tag till ja. Kram

Only me sa...

Haha visst ere läckert :D haha

Jennie sa...

Hahahha underbart! XD åh så skoj med ny fån, jag väntar som sagt ett tag till jag tills abbonemanget gått ut på den jag har. Hoppas du blir nöjd :) men varför skulle du inte :P

Only me sa...

Jadå det är kul m ny phån men allt innan den är igång... Tappade tålamodet innan lådan ens var öppnad :/
Jag är nöjd! :)