söndag 16 november 2014

Mellan avslut och listor har det faktiskt varit helg

Just ja, har ju glömt att berätta att jag minsann hälsade på i fredags kväll. Skräll å det grövsta.
Träffade Jenny över en kopp kaffe och mängder av tjattrande om jävelskap och härligheter. Precis sådär härligt blandat som det lätt blir med henne <3

Busmonstret Attakk är en gosgris av rang men har mer tänder än en vithaj och har inte riktigt fattar att gosa gör man bäst utan tänderna. Har hört att om man håller om nosen på en krokodil kan den inte gapa så jag körde samma stil här ;) Funkade mkt bra och jag kom lekande lätt åt att mysa storörona :)


Idag har jag städat Gena invändigt och sen fick hon en välbehövlig tvätt utvändigt. Liten lortgris verkligen xD
Hade lite kul åt storleken på henne då hon verkligen mer eller mindre är som ett yttre skinn och inte mer. Familjebil?! Näe, det går att åka på affären om Julia stannar hemma. Ska alla fyra åka med blir det övervikt och man måste betänka att skuffen endast rymmer två pappkassar förnödenheter. Mmm. Men gullig är hon. <3

2 kommentarer:

Jessica sa...

Pannan står oftast på hela tiden hos mig med ;)

A-K sa...

Haha, dumboöron deluxe, sööööt!