söndag 16 november 2014

Efter ett gäng år, nu skiljer vi oss, jag och Facebook

Tänk så fint det är att känna till människor med koll :D Fick hjälp av en gammal kollega från Eriksson med hur man enkelt kan ladda ner all sin historik från Facebook. Några enkla knapptryck så laddades allt ner på datorn. Tog väl totalt ca 30-40 minuter :D

Nu kan jag utan att blinka stänga mitt konto. Postar detta inlägg på fejan som en liten blänkare till de som möjligtvis följer mig.
Från i morgon kommer jag endast att finnas på Instagram (@pippilula) och här. Jag skriver ju mer eller mindre varje dag.

Känns skönt att ha bestämt sig. Samtidigt är det gruvsamt för Facebook är rena rama giftet. Så jävla beroendeframkallande och jag kommer tycka att det känns tomt de närmaste dagarna. Men, det går över. :D

Inga kommentarer: