lördag 22 november 2014

Kryptisk

God morgon! Försöker kvickna till med en kopp kaffe. Jobbhelg och så. 
Har inte just nåt att skriva om för närvarande. Mina tankar och göranden är på helt andra håll.
Det kommer klarna men ännu är det för tidigt att tro och hoppas. 
Ni som känner mig vet att det här med att ha tålamod inte är min grej. Plus att jag är en sån som inte kan hålla tyst om det händer spännande saker i mitt liv. 
Så just nu är jag lite semi-off härifrån. Vill inte babbla om något som jag kanske inte går som jag vill. Då blir det jobbigt.

Men, så småningom! Just nu tänker jag mest att det SKA gå! För/mot, bra/dåligt. Men mest att det faktiskt kommer bli som vi önskar. :)

Dax att dra!


2 kommentarer:

A-K sa...

Men åh! NU e jag nyfiken!! :D
Jobba lugnt babe!

Only me sa...

Hehe ja jag förstår det. Ska berätta vad det gäller så fort jag bara kan. :)

Tack! Det gick bra :D