lördag 8 november 2014

Kalajjs

Kände mig pigg innan... 

Åhoj! Idag har vi haft barnkalas. Helt otroligt nog gick det riktigt bra. Det var inte så många barn som kunde komma och endast en mamma stannade kvar. Faktiskt riktigt trevligt och henne gillade jag direkt (för en annan är ju en folkful jävel as you all know).
Petter var toknöjd och hade jättekul och de andra barnen såg ut att ha riktigt skoj de med.









Ungefär såhär kände jag mig när allt var klart och barnen åkt hem xD

Nu halvligger jag i soffan och har mulat i mig chips. Fan! Var är du karaktären??? Tränade ju igår igen men med mitt jäkla frossande så kommer jag måsta träna som ett as varenda dag om det ska hända något på fläskfronten.
Jaja, jag antar att Rom inte byggdes på en dag så jag får väl ha tålamod med detta också. En fläskkorv som jag byggdes inte heller på en dag kan jag tala om ;)

I  morgon vankas jobb. Har tagit på mig ett extrapass. Känner mig riktigt taggad. :)

Det var ju nåt jag hade tänkt förtälja eder men se glömsk som jag är har det trillat bort. Får väl återkomma när mitt sviktande minne är åter ;)

5 kommentarer:

Jennie sa...

Jag äskar temat! :D

uff.. måste du ha den där "visa att du inte är robot"-grejen? :P

Only me sa...

Haha ja han valde temat själv :)

Vilken? Katten? Hahahaha så jäkla ful!

Jennie sa...

HAhahha nä inte katten :P Nu när man ska kommentera så måste man skriva av ett gäng siffror för att visa att man inte är en robot. :P

Only me sa...

Hahahahahaha aaaah, men den ska jag genast ta bort ;) Tack för att du påminde :D Fy fan, snacka om trög xD

Only me sa...

Nurå?! Är det borta?