tisdag 4 november 2014

Klass 2 varning och update

Här har det inte funnits tid och lust att krafsa ner något sedan sist. Så vad har hänt då?!

I söndags firade vi Petter tillsammans med familjen och Tommy. Presenter, tårta och litervis med kaffe. Fick en härdsmälta när alla hade åkt och kvällen avslutades med tårar.

I går var det föräldramöte på dagis. Typiskt nog på Petter och mammas födelsedag. Hann hem och vända. Julia åkte på att kocka till mamma, henne själv och Petter medan jag och Henke örnade iväg på mötet. Tack och lov fick vi middag där annars hade nog inte mycket av informationen stannat mellan mina öron. Kanske inte gjorde det ändå, men chansen var större i varje fall.

Tydligen har vi haft snökaos här idag. Till och med så till den milda grad att det utfärdats en klass 2 varning. Hemska saker. Säkert ligger det minst 1-2 cm slask på vägen. Antar att det fryser på under natten så det blir sånt där roligt rodelåkarväglag lagom tills jag ska spetta in till jobbet i morgon bitti.

Har för övrigt tänkt mig att träna i morgon innan jobbet. Är fortfarande stel som ett spätt från fredagens skivstångspass. Tjurig träningsvärk måste jag säga.

Nä fan, jag har ingen inspiration till att skriva.
Kan inte du som läser ge förslag på något jag kan skriva/berätta om? :D

2 kommentarer:

Jessica sa...

säg till om du vill ha sällskap på träningen :)går hellre på zefyren när ngn jag känner är där även om man inte pratar utan är koncentrerad på sin träning

Only me sa...

Ja du får gärna komma. Vet dock inte prick hur och när jag kommer träna. Ska försöka komma iväg några dagar/vecka före jobbet. Alltså vid 7 och sen ska jag testa några pass. Har faktiskt bokat två för nästa vecka, rundgång 16-16.45 på måndag och pilates 12-12.45 på onsdag. Så styrketräning kanske någon morgon :)