torsdag 20 november 2014

Förbannat!

Blir så jävla less! Lagade iordning en av mina laxfavoriter till middag idag men har lämnat hälften.
Ungjävlar! Den ena sitter en meter från bordet och tappar hälften på golvet. Ett golv jag för styvt två timmar sen dammsög. Den andra sitter och babblar om att vi får se om ett par dagar ifall hon har fått mask (hon syftade till att laxen precis var klar och inte söndertillagad, alltså krämig och inte torr). Hej då aptiten!
Jag klarar inte av skämt om mask i maten någonsin. Jag äcklar mig till döds. Man kan prata om vad som helst, jag är inte kräsmagad, men! När man pratar om äckel i själva maten så är det nästan så jag kräks.
Så många rätter som jag gillar som jag inte klarar av att äta pga att folk ständigt måste öppna käften om innehåll i allt från kött, fisk, korv till grönsaker.

FAN!

4 kommentarer:

jessica sa...

ÅHHHH så enormt irriterande. Det är jätteäckligt när folk ska snacka om äckel i mat. Jag är enormt kräsmagad på sådant.

Only me sa...

Ja jag vet :( Man kan skämta om mat oxå bara det inte handlar om maskar och dylikt. Jag tappar aptiten direkt.
Sen kan jag utan att blinka äta med god aptit även om ämnet vid bordet är spyor och skit. Bekommer mig inte men maskar -_-

Jennie sa...

Huvva ;( jag klarar av sånt men tuggar jag på en broskbit, eller om nön annan gör det och känner att den måste förmedla det till mig, så tappar jag aptiten direkt. Kan rysa av bara tanken på känslan i flera timmar efteråt.

Only me sa...

Visst är det vidrigt Jennie :( fattar inte varför det måste pratas om sånt när man äter :(((