onsdag 12 november 2014

Förbannat!

Är sjukt irriterad just nu. Dels har höftjäveln ballat ur igen, den har varit nästan bra hela dagen och jag har inte käkat några tabletter alls och nu ikväll så gör det så ont att det knappt går att sitta ner. Förbannat onödigt, jag vill inte äta Voltaren och alvedon :( 
Sen råkade jag vandra förbi spegeln när jag skulle kasta mig i duschen och såg fläsket! Fy fan, bröt nästan ihop :( Magen är helt utstående och jag ser gravid ut :( Bara därför tröstäter jag popcorn nu. Jävla skitkropp!

Sist men inte minst så är jag sjukt irriterad på Lyko.se . Jag har beställt hårvårdsprodukter därifrån i flera år men de två senaste gångerna har leveranstiden varit lång. Förra måndagen beställde jag förutom farsdagspresenten till Henke (som han inte fick på farsdag pga detta) schampo och balsam. Idag är det den 12 november och paketet har ännu inte kommit! De skriver på sin sida att leveranstiden normalt är 1-3 dagar. 
Postade nyss ett syrligt mail angående detta och kommer ivrigt vänta på svar. Det är fan i mej sista gången jag beställer och rekommenderar dem nu. 

För övrigt har dagen varit sådär. Började morgonen med att klämma pekfingret och långfingret så pass att jag nästan började gråta. Så djävulskt ont! Blev så förbannad så jag nästan tänkte byta om och åka hem från jobbet på direkten. Som tur var fick jag gnåla av mig lite till L och det kändes bättre.


Kvällens rödbetsbiffar blev såååååå goda! Jag och mamma åt så vi storknade, Petter tuggade samma tugga i en eon och halvtjöjdes när han skulle svälja. Han var inte impad som det verkade ;)
Nåväl, rödbetsbiffar kommer det utan tvivel serveras snart igen :D

Nu ska jag finna en ställning i soffan som inte gör ont och glo på lite härliga intriger i BB-huset ;)

Inga kommentarer: