söndag 9 november 2014

En tåckeran lista

Vilken låt sörjer du till när du är ledsen?
Fade to black – Metallica 
Beroende av:
Barnen, kaffe, mobilen
Vem behöver du mest just nu:
Henke <3
Vad tror folk om dig?
Inte en pejling egentligen. Att jag är en surkart kanske?! Nån som törs "erkänna" vad ni tror om mig?
Stämmer det?
Nja, jag vet ju inte vad folk tror, men är det att jag är sur av mig så är det väl både ja och nej ;)
Vad får du oftast komplimanger för?
Att jag är fin. Men oftast tar jag nog inte åt mig av komplimanger för jag tror inte på dem :(
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
"Du är bäst <3 <3 <3" och sedan "<3"
Nästa mål i ditt liv:
Älska mig själv utan förbehåll
Hur svarar du i mobilen?
"Cecilia"
Vem ringde dig senast?
Pappa
Antal timmar sömn inatt:
ca 6
Brukar du skratta för dig själv?
Ja faktiskt rätt ofta ;)
Tycker du om din pappa?
Åh JA! ♥
Brukar du komma i tid?
ALLTID! Avskyr att vänta och tycker inte om när folk är sena om så bara en minut.
När mår du bra?
När jag inte har några saker som ligger på och måste göras. När jag har min familj och vänner runtomkring. <3
Hur känner du dig nu?
Gammal med rygg som totalstrejkar :(

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart och grå men även lite rosa.
Var du aktiv i skolan?
Nix. Inte i grundskolan i varje fall.
Favoritdryck på morgonen:
Kaffe utan tvekan!

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Kl 22.
Är du blyg?
Inte speciellt. Var det när jag var yngre men numer är jag inte det.
Sysslar du med någon idrott:
Periodvis gym och bodypump.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja absolut.
Är du bortskämd?
Ja det är jag. Får ofta som jag vill och så har det alltid varit. 

2 kommentarer:

Trollkatt sa...

Hahaha, jag hade också en lista i min blogg igår men postade aldrig inlägget ;) den här listan var roligare så jag snor den! <3 Kisses

Only me sa...

Hahaha jasså?! Tankeöverföring?! ;)
Ja den här var lite kul faktiskt :)
Kramar :)