onsdag 26 november 2014

Ordbajs

Dricker en kopp härligt kaffe och försöker vakna till för sista arbetsdagen denna vecka. Sen har jag minsann helg :)
Så skönt det ska bli!
Julpyntning står på agendan i morgon och på fredag ska jag äntligen till Amanda och fixa håret. :)

Jobbar med affirmation just nu. Saker kommer bli som de ska. Vi kommer dit vi ska. Inte en enda fiber i min kropp känner annat.

Dax att hjälpa snigelbarnet med kläderna så vi kommer iväg. Igår var det ohyggligt slirigt och jag var osäker på om jag skulle hålla mig kvar på vägen (det låg flera som inte klarat det i dikena). Så jag vill vara ute i tid. Strax under nollan brukar innebära slirovich :(

4 kommentarer:

Jennie sa...

Har du läst Rhonda Byrnes "The Secret - magin"? En bra bok att ha för att börja tänka mer positivt och få tankarna dit man vill. :) du läser ett kapitel om dagen och får uppgifter du ska göra, nya varje dag osv. Jag funderar på att börja med den igen, för jag har kommit av mig lite i det där även fast jag är duktig på att tacka för allt jag har varje dag ändå tack vare boken. Och faktiskt så känns det mycket lättare allt. :) låter flum, men den funkar faktiskt bara man tar sig tiden. :)

Only me sa...

Jag tror jag har den men la bort den. Har svårt att koncentrera mig på sån läsning så det var nog därför :/

Jennie sa...

Jo jag förstår, jag läste inte ut den hag heller. ;) men jag tänkte jag skulle ge den en ny chans och börja från början igen.

Only me sa...

:) ja testa kan man ju i varje fall göra. :D