lördag 11 oktober 2014

Pysselmingel

Åh en sån mysig och rolig kväll jag haft <3 
Efter middagen åkte jag till Paula och Andreas för pysselkväll och härligt umgänge :)
Det kom rätt många och stämningen var lättsam.
Några tovade, andra stickade, jag ritade och några var med för det eminenta sällskapets skull :)
Hade riktigt kul!

Paula hade tillverkat gåvor till alla gäster och jag fick en helt underbar docka :) 

Helt otroligt duktig hon är på att pyssla och göra fina saker. 
Denna som jag fick var hon tydligen alldeles extra nöjd med och jag förstår varför. Känns nästan dumt att jag fick den och att hon inte behöll den själv. 

Det var riktigt dimmigt att köra nu ikväll. Denna bild är från när jag åkte in till stan. På hemvägen var det nästan inte någon sikt alls.


Nu är jag hemma igen. Mular lite godis såhär innan sängen kallar. 

Gick ju bra att jobba idag. Tog det lugnt och försökte att inte hetsa upp mig och jag lyckades. I morgon har jag ju sällskap av godingen Ulrika :)


3 kommentarer:

MammaTill2 sa...

Åhh verkligen super fin är dockan och den passar ju verkligen till dig nu <3

Trollkatt sa...

Superkul att du kom!!! Och tack själv för presenterna! Mmm, det blev en lyckad kväll, många gäster stannade till närmare 01:00. Och jag gillar dessa nyktra fester.

Mandraken kallas också Dragdocka och sägs kunna dra till sig allt vad ägaren verkligen önskar sig och vill ha :-D. Jag är mest nöjd med att jag faktiskt gjorde en alruna då jag älskar sådana, och det är klart att du ska ha den! Var sak kom till precis den ägare de skulle till. Kramar <3

Only me sa...

Jaaa Jenny den är helt underbar :)

Haha OJ Paula, då höll ni igång länge :)
Det är verkligen kul att göra saker utan alkohol oxå. Visst är fester kul ibland men jag har inget behov av att dricka varje gång jag ska umgås med folk.

Åh men vilken härlig docka! Jag hoppas den drar till sig lycka, ett hus, ny bil, att min familj får vara frisk att... Haha den dockan kommer få jobba ;)
Återigen TACK! Jag älskar den <3
Kramar <3