fredag 3 oktober 2014

Mörker

Fy tusan, äntligen helg! Denna vecka har varit så trött så trött. Det måste vara det faktum att det numera är mörkt när skrället till klocka ringer på morgonen. 
Äter D-vitamin men vet helt ärligt inte om jag tycker jag känner nån skillnad. Fortsätter väl ändå för brist har jag säkerligen men den där uppiggande effekten är nog bara båg.

Sitter hos mamma och U och väntar på att Henke har skiftat klart sulorna på bilen. Han har tydligen åkt runt på olagliga däck ett tag och nu när det är blött och så på vägen så är han rädd för vattenplaning. 
Här brinner det så härligt i kaminen. Har jag sagt att jag vill ha en kamin?! ;)


Dagens jobbfrilla. Glömde både borste och snodd i morse när jag åkte till jobbet så när jag i eftermiddag skulle kladda runt med slem delux valde jag att sätta upp håret med två platinöser (pinnar m öglor längst ut som man använder när man odlar ut prover).
Tjusigt värre xD

Platinöser 

Inga kommentarer: