onsdag 8 oktober 2014

Helg!

Jamen trevlig helg då :) Jag är ju ledig i morgon så jag har lite helgfeeling. Lättlurad som få eftersom jag jobbar sju dagar på raken sen.

Trodde i min enfald att Henke skulle vara ledig med oss i morgon eftersom han jobbat sedan i söndags och sovit i lastbilen från i måndags. Men jag bedrog mig. Det blir jag och Petter som ska roa oss.

Har inga planer på vad vi ska joxa med. Sova till 8 minst. Sitta i soffan med pyjamas och tofflor och dricka ett par koppar kaffe medan lilleman sitter uppkrupen bredvid.
Om det är uppehåll kanske vi går ut i skogen och letar svamp ;)

Ikväll har jag problem. Min favvoserie har säsongspremiär samma tid som BigBrother! Buhuuuu!!! Men jag kolla Grays ikväll och får se reprisen av BB i morgon.

Nu ska jag slöa med mina killar <3
Julia och jag hade myskväll igår så hon tycker nog hon tillbringat sin årsranson med mig nu :/ Stora unge! <3


Inga kommentarer: