onsdag 15 oktober 2014

Sluttjurat

Tjipp! Bättre humör idag. Puh ;) Det är drygt att vara sinnt faktiskt.
Vaknade såklart på vrångsidan oxå. Det blir så när jag lägger mig och är arg. 
Kom på jobbet, fortfarande sur. Där gick det över för vet ni! Mina jobbarkompisar är bäst! Lite gnällande och ventilerande så kunde vi skratta åt eländet.

En av orsakerna till surerierna var det här med nya bilen. Den är redo och väntar på mig men tyvärr tar ju allt sån jävla tid jämt så jag kommer mest troligt inte kunna hämta den på fredag som vi tänkt :( 
Det gör mig såååå jävla irriterad eftersom jag hade ställt in mig på det. Istället får vi åka nån kväll till veckan, efter jobbet.
Morr!

Här är i varje fall mitt nya lilla vrålåk :)

1 kommentar:

Trollkatt sa...

Åh vilken cool bil!!! DEN gillar jag! Alla bilar är ju så tråkiga nu för tiden (tycker tant och minns det spännande 20-talet) men den där sticker ut!!