tisdag 7 oktober 2014

Kroksnok

God kväll i stugorna :) Här gäspas det så käkarna knakar. Nu är det mörkt på morgonen när jag kliver ur sängen. Tungt!

Henke ligger ute och har gjort det sen igår. Två nätter själv i sängen. Saknar <3
Tur jag har lilleman som kommer och gör mig sällskap nångång mot morgonkvisten. I natt vaknade jag av snarkningar som fick sängen att vibrera. Kan säga att jag var rätt förvirrad när jag väcktes av det. Henke är inte hemma men ändå snarkas det?! Tror den lilla killen ärvt sin pappas krokiga näsborrar för jäääävlar vilket vibrato han stånkade ur sig!

Julia lagade mat ikväll. Duktiga gumman <3 hon fixade middagen trots att hon hade en jäkla huvudvärk. 

Nu har jag planterat arslet i soffan. Är sugen på popcorn men orkar inte göra några. Kan tänkas att jag överlever ändå.
Eldar ljus i mängder och längtar efter en varm och mysig kamin med brasa i ;)


6 kommentarer:

Jessica sa...

Ljuvlig kväll <3

Only me sa...

Haha ja :)

Anonym sa...

Häärligt..!!:)) hälsa Julia!;)


Mvh A Lundquist ;)

Only me sa...

Julia hälsar tillbax A <3

Tommy sa...

Vad vart de för mat??????
Säkert nå smarrigt

Only me sa...

Hon gjorde pasta carbonara :) Gott!