söndag 19 oktober 2014

Trött och less

Ojoj nu är jag trött. Trött och less är en superdålig kombo. Sitter och irriterar mig på allt
Tänk om folk bara visste hur många tankar detta miniatyrhuvud har. Hur mycket åsikter och funderingar. Ni skulle fan bli mörkrädda! 

När jag är trött och less behövs nästan ingenting för att min hjärna drar igång. Jag stör mig på allt.

En sak som irriterar mig alltid är folk som gnäller över att deras vänner inte hör av sig men själva inte ens kan svara på ett simpelt sms. Då får det vara från min sida. Är så jävla färdig med att krusa. Ej besvarade sms (när det sker gång på gång) ser jag som en avslutad vänskap. 

Jag är jävulskt dålig på att höra av mig till mina vänner, det vet jag. De vänner jag helst umgås med vet det. De tycker om mig ändå. Däremot svarar jag alltid på sms (dock inte alltid samtal då jag avskyr att prata i telefon). Visst kan det ta lite tid ibland, men oftast inom några timmar.

Sen har jag mängder av andra saker jag retar mig på, men de tänker jag inte skriva ut för jag har helt enkelt ingen lust att förklara varför de stör mig så mkt.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Tycker om dig massor...även fast det är sällan vi pratar (messar) så när vi gör det så är det som om det var igår....kram finaste <3

Trollkatt sa...

Haha, själv kan jag få panik om jag svarar på ett sms på en gång och pang så får jag tillbaka direkt av den som skickat...så det hela ska utökas till en lång konversation. Att sms:a tråkar ut mig så det måste vara kort och koncist och informativt ;), haha.

Det finns saker i överflöd att störa sig på, man får scrolla...både på datorn och i verkligheten :9.

Jennie sa...

Förstår dig. Har en rejäl irriera mig på folk-period just nu.

Only me sa...

Detsamma Camilla :) Man behöver inte höras ofta för att kalla sig goda vänner, men vissa går det ju långa perioder mellan man ses och hörs men ändå är det som igår när man väl hörs och ses :)

Haha Paula, förstår vad du menar. Pratar hemskt ogärna i telefon och oftast vill jag ha korta sms :) Men jag kan även gilla att sitta och messa någon hur länge som helst. Det är inte svart och vitt där som det är med telefonpratning :)
Haha mmmmm det finns mängder att störa sig på och det bästa är att inte kolla fb och sånt när man redan har en dålig dag men där är då i varje fall jag något av en fakir, måste lixom kika ;)

Haha jo Jennie du är ju likens sån som je e ;)