onsdag 29 oktober 2014

Tomt och irriterande

THär hemma känns det mycket tomt ikväll. Julia är hos Mange sedan i fredags och ikväll körde vi Petter till syrran m familj där han ska sova i natt. 
Vi blev bjudna på hysteriskt god köttgryta som vi åt av med god aptit. 
Idag fick vi till och med glåma på Emil o Isak. De är ju stora killar nu vilket innebär att finfrämmande av moster inte längre smäller så högt ;)

Emil <3
Isak <3

Idag har jag återigen funderat över hur bra det är m Facebook för min del. Jag reagerar och stimmar över saker som jag inte alls vill bry mig om.
En sak som jag avskyr är när folk postat bilder och filmer med snusk man kan hitta i mat. Min lista över sånt jag kan äta utan att associera äckelheter till minskar. Jag har aslätt för att helt tappa aptiten på saker om jag ser eller läser om det och med en fantasi av sällan skådat slag (när det kommer till denna typ av grejer) blir det mindre och mindre jag vill äta. 

Sen är det detta med mat överlag. Eller dieter. Är på fullaste jävla allvar så less på att läsa om vad som är "bäst". Vissa dieter har värre förespråkare än andra och det har börjat gå så långt att jag funderar på att ta bort vänner jag gillar bara för att de går an om sin diet.

En annan sak jag stört mig halvt till döds över idag är en massa inlägg om kollodialt silver. Börjar fan på att undra om folk är dumma i huvudet på riktigt. 

Nu ska jag kolla klart på BB och sen tryna som det svin jag är. Nöff!



Inga kommentarer: