fredag 17 oktober 2014

Happiiiiii

Jag är glaaaaaad! Nu är hon min! Sötaste lilla bilen <3 Min röda lilla Gena.


Överraskande lättkörd och kommer passa mig perfekt! 
Eftersom hon stod i Sollefteå var ett besök hos brorsan m familj ett måste på vägen hem. Visa Lillpärlan och surra lite. Passade även på att gratta brorsan som fyller år imorgon.
Gosfluret Leo har blivit fet som en Michelin men är riktigt söt ändå.


Var givetvis tvungen att svänga förbi mamma och U oxå innan vi åkte hem :) Haha tala om skryt, men allvarligt, jag har NY BIL!!! 

När vi kom hem hade min fina kappa landat i brevlådan :D Vilken dag! Bara massa roligheter <3


Trött som en gnu nu (ohhhh ett rim!) . Ska väl inte bli långrandig ikväll. I morgon får vi finfrämmande på middag så jag har tänk skaffa mig ordentligt med energi att mysa :)



4 kommentarer:

Jennie sa...

Åh vilken snygg!!!!

Only me sa...

Vilken? Bilen :) Sötast i världen <3 Som en liten rygga :) älskar henne!

Jennie sa...

Haha ja den också! Men nu menade jag kappan. :)

Only me sa...

Aaah :) ja den ör fin. Kap frön rean på Nelly :D