torsdag 24 september 2015

Vila

Vilodag idag igen. Vanligtvis byter jag om redan hemma så jag kan springa ner direkt på Zefyren när jag kommer, men igår och idag har jag vilodag. 
Halvt ofrivillig idag men ändå behövlig känns det som.
Anledningen är ischias-nerven. Den dör jäveln som jag spenderade tusen och åter tusentals kronor på att få fason på i början av året. Med naprapatbesök en gång i veckan osv.
Igår var den hemsk! Det pirrar och "rinner" inne i benet. Typ runt benpipan. Ända ner under foten. Tyvärr kom det tillbaka när jag började gå lite snabbare promenader på löpbandet. Antar att jag trots all träning och alla pengar jag plöjt ner ändå har en ostabil höft.
Så, nu med graviditet och allt sånt med uppluckrade fegare och naturlig instabilitet så har jag tagit "ledigt" från träning igår och idag.


I morgon satsar jag på skivstångspass som vanligt :D

Nu ska jag och Petter ta och åka mot jobb/skola.

Ha en fin dag folket :)

Inga kommentarer: