tisdag 22 september 2015

Attraktion

Jabbadabbadooooooooo! Idag är jag glad! Ibland, när jag tror saker och ting aldrig kommer bli som jag önskar så händer det! Saker och ting blir mååååånga gånger bättre än jag någonsin trodde var möjligt istället :D
Är det månne så, att attraktionslagen faktiskt fungerar? Att om man bara önskar tillräckligt så slår det in?
Mmmm troligtvis :)

Idag har "firar" vi 50% av graviditeten :D
Tiden går fort! Längtar efter Lill-knoen och allt som komma skall.
Passade på att fota magen i morse när vi tränade, Lill-knoen och jag <3



För övrigt måste jag ändå få säga att de där mammabrallorna de tillhandahåller på landstinget vare sig står för snygg design eller bekvämlighet. Dels finns inte en enda ficka på byxorna, precis som om gravida kvinnor inte längre behöver fickor, och dels klias mudden man drar över magen så jag nästan blir galen. Vilket vidrigt material! Som gummiband modell superbrett. Gummiband bestrött med loppor :/




Inga kommentarer: