söndag 13 september 2015

Gulligaste lappen

Sådärja! Nu har jag äntligen helg :) Eller i ärlighetens namn, jag har haft det några timmar redan. Fantastiskt! 
Gick raka spåret ner på Zefyren när jag stämplat ut. Hade verkligen noll lust, noll energi och noll motivation att träna egentligen.
Men det gick bra! Började med en någorlunda rask promenad i lutning för att få igång blodtrycket och sen fick armar, axlar och rygg lite träning :)
Känns ju toppen när man väl är klar när det känns sådär jäkla avgrundsjobbigt innan.

Känner mig överlag inte lika pigg längre. Av helt naturliga orsaker. Flåsar som en lungsjuk bara av att ta trappen upp till övervåningen så ni förstår ju att de övriga på Zefyren i princip utför anaerob träning när jag befinner mig i lokalen och förbrukar allt syre xD
Men, jag tänker fortsätta träna så gott jag orkar även fortsättningsvis. All träning är bättre än ingen ;)


När jag kom hem fick jag vääääärldens gulligaste lapp av Petter <3 älskade lilleman! Han har skrivit helt själv (pappan hade bokstaverat) <3

"Jag älskar dig mamma om du vill kan vi cykla"

Vem kan säga nej när man får frågan ställd på det viset? Så, efter middagen fick jag snällt ta en tur på cykeln tillsammans med Petter :)

Julia åkte till mamma och U för att sova där ett par nätter. Tomt!
Det känns konstigt när någon av ungarna är ute på vift när man är van att ha dem med jämt.

I morgon är planen antingen att städa och tvätta eller att ta med bärplockaren och plocka lite lingon. Får se vad jag känner mig sugen på. :)

4 kommentarer:

Jennie sa...

Tredje gången jag testar kommentera här nudå.

Vad go han är sötpruppen <3 jag längtar till Linnéa är i den där åldern <3 hoppas hon tycker om sin mamma lika mycket som Petter tycker om sin då bara ;P

Only me sa...

Nämen vad är det för vingel med kommenteringen då?

Jaaaa Petter är en riktigt liten gofis <3 har alltid varit.
Är övertygad om att Linnea blir lika <3

Unknown sa...

Han är så underbar mosters kille :)

Only me sa...

Jaaaa han är fantastisk >3