måndag 7 september 2015

Dagens

Hur kommer det sig att man ena dagen vaknar tidigare än man trodde var möjligt någonsin, dessutom på en ledig dag, bara för att nästa dag snooza och önska livet ur sig själv bara för att man måste kliva upp?! Huh?? 
Måndag idag, inget undantag vad gäller steppa ur sängen med ett glädjevrål och svinga sig i lianen ner till en härligt frukost _._ *önskar-livet-ur-mig-varje-morgon-när-larmet-går-av*

Dagens sanning:
Varenda kväll. Vareviga kväll ;) 
Men jag älskar min Henkidor ändå <3

I morse var det såååå skönt att träna :) Kände mig pigg och stark för en gångs skull. Senaste gångerna har jag känt mig som en liten sill :/

Som avslutning på ett redigt svammelinlägg så kommer en liten egobild :) Träningen har gett fina resultat på magen eller hur ;)

Barbamamma v19.

4 kommentarer:

Ellinor sa...

Alltså den där träningen måste vara grym! Finare mage än så där kan man inte ha! ��

Only me sa...

Haha ja den är jättebra :) Tack <3

Jennie sa...

Världens finaste mage är det där <3 ska bli så spännande att se vad det är för liten person som tittar ut :) <3

Only me sa...

<3 tack :)
Jaaaa å så spännande!