söndag 20 september 2015

Äckeljävlamaskar!

Aaaaaarghhh! Less! Har tillbringat en god stund med att koka grönkålssoppa att äta till lunch. Såg fram emot det.
Ända tills Henke rensade ett knippe persilja och hittade tre maskar som han givetvis var tvungen att prata om och visa upp. 
Jag vet att min grönkål var välrensad och så men det spelar ingen roll! Aptiten är fullkomligt jävla väck. Dessutom gick ägghelvetet jag kokade för att ha till inte att skala. Kastade det åt helvete och struntar i lunch på det hela taget.

Fan vilket bra humör jag blev på! Hungrig och äcklad, sämst kombo.

Och som jag sagt tidigare, när det kommer till maskar och sådant i samband med mat så tappar jag aptiten för lååååång framtid. Alltså inte bara just nu utan jag får upp bilder länge efter som äcklar mig så jag inte kan äta den rätten.

Snart ska vi åka på bio är det tänkt. Jag har ingen lust längre. Vill faktiskt bara gråta. Så är det.

Inga kommentarer: