tisdag 3 februari 2015

Neverending story

Funderar över hur många år jag kommer måsta gå till naprapat faktisk... Hade besök med henne idag igen. Även denna gång var det nacken och de muskler som stabiliserar dumhuvudet som knådades, akupunktades och klämdes. Fortfarande lika jävla superstenhårda och fortfarande så onda att jag inte ens kan kväka ur mig ett "aj". 
Låg och funderade på vad jag tänkas gjort för att fått den tvivelaktiga äran att leva med en regelrätt gamnacke och en halv-kvalificerad gissning är headbanging... Faktiskt. Förutom att jag rent allmänt är lite stiff ;)
Sen lär jobbet bidragit med det mesta. Och kånkande på ryggsäck/väska bara på en axel och därmed snedbelasta. Ja, anledningar finns det gott om. Pluring finns det sämre om för dessa behandlingar är inte gratis. Man plågas så det inte ens går att undsläppa ett avgrundsvrål och betalar skjortan och ett byxben för det. Aldrig mer tänker jag vänta med att fixa till ryggen om den säger ifrån. Det är värt det att ta tag i problemet på studs, annars landar man i min sits. 
Ska fan köpa en triss i morgon ;)

Katterna är vänner nu. Inte bästisar, men de tolererar varandra. Just nu ligger de och sover, en på elementhängmattan och en på fotpallen. Antar att de laddar för jävulsksp i natt... 
Hjördis roade sig med att bita mig på nästippen, ögonbrynen och fingrarna vid fem i morse. När inte jag respondade med vevande armar och glädje gick hon på ett vinnande kort, Petter. Han tycker ju att det är sååååå kul och bryr sig inte om att det är "mitt-i-natten" utan busar gärna x|

"Sniff sniff"

"OMG"



3 kommentarer:

Trollkatt sa...

Hahah åå så söt!!! Oj så snabbt det gick att bli vänner då!!

Jennie sa...

Ja det gick snabbt! Maja har kanske längtat efter en liten kompis innerst inne. :)

Only me sa...

Ja jag tror hon tyckte det var helt ok faktiskt :) så skönt! De är ännu inte bästisar men de busar och håller på så det går fort framåt <3