onsdag 11 februari 2015

Är detta slutet?

Tänkte bara säga att jag inte har lust för bloggen längre. Finns mängder med anledningar, en är att jag känner att saker tolkas på annat sätt än jag menar. En annan är rätt och slätt brist på lusten att skriva. I min hjärna "skrivs" dagligen flera olika inlägg om stort och smått men tar jag fram bloggen och ska skriva... Tomt.
Kanske kommer lusten åter? Vet inte och bryr mig inte. Detta har varit mitt vattenhål där jag skrivit för att minnas. 

I samma veva som jag slutat intressera mig för min egen blogg har läsandet av andras bloggar oxå försvunnit. Jag kan gå in ibland men oftast läser jag utan att läsa. Jag orkar inte ta in orden som står. 
Därför kommenterar jag heller inte.

Det kan tänkas att jag uppdaterar med recept här, för de jag tycker bäst om eller de jag komponerat själv vill jag ju ha kvar :)

Hej dårå!

2 kommentarer:

A-K sa...

Bye bye, men vi hörs ju ändå :)

Only me sa...

Klart det A-K :D