fredag 13 februari 2015

Kexreklam

Såg en rolig filmsnutt på FB idag. Alltså på pricken min humor xD Fy fan vad jag garvade.
Fredagshumor när den är som bäst ;) Japansk kexreklam

Nåväl, ska väl ta gumminacken och vandra upp i sängen. Den jävla nacken är ju i värre skick en efter en trippel whiplash. I går kväll när jag nästan höll på att dala in i JB-land så tänkte jag vända mig i sängen. Ja men visst... Hela jag utom huvudet hängde med. Det knastrade i nacken och ljudet kan väl liknas vid ljudet man åstadkommer när man smular ner knäckebröd i filen.
Fick använda en hand att staga upp nacken så den inte skulle knäckas i axelhöjd och den andra att hålla huvudet med. Fin form... Gamnacke har i sanning fått en ny innebörd.

Nepp, jag har ju ansvar i morgon. Dax att pallra mig i säng.

Inga kommentarer: