torsdag 26 februari 2015

Gymping

Idag har jag inhandlat en pilatesboll eller vad sjutton de kallas nu då. Jag får ju avancera i min hemma träning serni ;) Nu får jag hänga med röven i vädret och göra rygglyft. Det kommer ju baske mig se ut som jag tränar xD

Skivstångspasset i morgon bitti blev inställt :( buhuuuuuu! Så jäkla typiskt. Men, jag åker och tränar själv då. Funkar ju det med. Cykla, rodda och träna lite armar funkar ju :)

Övrigt då?! Har mycket svårt att koncentrera mig på saker och minsta lilla får mig att fullkomligt tappa fokus. Jobbigt och sjukt irriterande. 
Det går lite upp och ner när det kommer till detta men när det är riktigt illa, som just nu, så blir jag så ljuskänslig att en flugfis får hela min värld att svaja. Det går inte förklara för den som inte är såhär men det är riktigt jävla pissjobbigt! Det gör fysiskt ont i öronen och jag blir fullkomligt sönderstressad av ljuden som stör ut allt så jag inte kan fungera. 
Och det är verkligen alla ljud.
Just nu är det jobbigt att gå på jobbet. Det går lixom inte undkomma alla ljud där. Vill inte vara irriterad och sur men det är omöjligt att hålla humöret :( 

Nu ska jag hänga med Henke upp i sängen. Tänker tävla om vem som somnar först. Jag förlorar säkert men jag tänker ändå försöka ;)

Snart helg!!!

Inga kommentarer: