lördag 14 februari 2015

Hjärta

Idag är det alla hjärtans dag. Hur säger man då? Glad alla hjärtans dag? God? Härlig? Inte för att jag egentligen bryr mig, tycker det är ett jävla jippo. 
Men visst, jag åkte förbi affären efter jobbet och köpte en ask chokladhjärtan till Petter. Han tycker att det är väldigt viktigt att fira :)

Bild jag tog tillsammans med Julia som handmodell <3

I övrigt då? Ja jag har ju jobbhelg så det finns inga planer utöver wörk. 
Pallrade mig ner på Zefyren när jag jobbat klart. Helt tomt var det. Älskart! Eftersom naprapaten sagt att jag inte får springa så letade jag upp ett spinningpass på youtube och cyklade så svetten sprutade :) Härligt! Känner mig igång :)
Dessutom var det vägningsdag idag och jag har gått ner 1.6 kg sen förra lördagen!!! Pepp!



Nu ska vi glo på en film innan det är dax snarkofagtajm :)

4 kommentarer:

Ellinor sa...

1.6 kg på en vecka!? Sjukt bra! Overkligt bra!

Så himla skönt med ett gym för sig själv och vilken underbar bild <3

Only me sa...

Yes, på en vecka :D Har gått rätt trögt m vikten tidigare men jag ändrade taktik, mkt mer grönsaker och frukt, mindre pasta/ris/potatis och kött. Sen har vi i stort kapat fett helt och tagit bort mkt mjölkprodukter (grädde/créme fraische).

Tack <3 Tog den bilden när jag gick någon av fotokurserna :)

Trollkatt sa...

Oj så inspirerande med din träning! Duktig du är!

Och om du inte hann se det innan jag tog bort mitt tillfälliga inlägg på bloggen...så går det bra att ta katten den 28:onde såklart :-D.

Only me sa...

Men tack Paula <3

Jodå jag hann se det :) Längtar! Har fått hem mitt paket med kulor och ståltrådar. Tänkte ta med det på pysselkvällen. Ska se om jag hinner sitta något innan och försöka så jag inte kommer dit och blir skogstokig när det inte blir som jag tänkt ;) Hahaaha