måndag 23 februari 2015

Knäckebröd i nacken

Ja en annan jävel kan ju konsten att roa sig kungligt. Landade i massagebänken hos Andreas på Jamtkliniken efter jobbet. Nervös som få, skulle han bryta skallen av mig på riktigt denna gång?!
Han mjukade upp mig lite och tänkte sig göra sitt knix. Då kom feg-Cillen fram och sa nej. Tordes inte.
Istället fick jag som straff ;) ett gäng nålar i vänsterskinkan. Fantastiskt oskönt det med måste jag säga. Kändes bra precis som jag blev sparkad av en häst. Ni som blivit det vet hur pass härligt det är.
Sen nålade han på axlarna och på fyra ställen mellan skulderbladen.
När allt nålande var avklarat var jag så pass mör att jag var mogen för att ta det ett steg längre. Gav honom nacken. Han knixade, det small, kändes som halva huvudet slets av. Sen var det borta!
Nu kan jag vrida huvudet åt våda hållen, yay. Förut har det låtit som jag haft knäckebröd i nacken som knastrat när jag vridit kraniet, nu knastrar det inte längre :D
Hopp om livet ;)

Körde ett pass spinning/styrka före lunchen också :D Så skönt! Nya låtar var det också. Så peppande :D

I morgon ska jag träffa lite tjejer som bor här i byn. Vet inte exakt vad det hela går ut på men tydligen träffas de några gånger per år och äter, skrapar lotter och har kul. Ska bli skoj att se vad det är för folk som bor här :D Berättar mer om det sen.

Nu är det dax för lite Kriminal minds och sen Stalker.

2 kommentarer:

Jennie sa...

Haha fyfan, det är lika roligt att läsa om dina självplågerier varje gång. xD Hoppas att det håller i sig nu och att det fortsätter åt rätt håll. :)

Only me sa...

Hahaha glad att enjoya någon ;)
Ja jag hoppas oxå det blir bättre snart. Lite lite bättre blir det ju varje gång men det tar sån tid :(