tisdag 29 mars 2016

Snart myndig

Förresten! Förra veckan fyllde min fina fina Julia 17 år! Hujedamig xD
Var har tiden tagit vägen? Hur sjutton är det möjligt, jag som är så ung ;)

Om ett år får hon rösta i alla val. 
Om ett år får hon komma in på krogen och dricka öl/vin/sprit.
Om ett år får hon ta körkortet.
Om ett år är hon myndig.

Så sjukt! Jag lever i ytterligheter här. Julia som gör sig mer och mer självständig och beredd på att spänna upp vingarna och flyga ut ur boet och så Selma som tränar på att orka hålla huvudet upprätt och vars enda föda ännu består av hemlagad mjölk direkt ur cistern. 

Grattis till världens finaste groda <3 
Jag älskar dig <3

Fick hem bilder på min lillgroda när vi var till fotograferna Anna & Maria :)
Se sån supersöt unge! 




4 kommentarer:

Unknown sa...

Vilka jättefina kort! <3

Only me sa...

Ja de är så söta så det är inte klokt :) <3

Jennie sa...

Underbara bilder! ♡ hälsa och grattade i efterskott:)

Only me sa...

Ja de är helt underbara bilder, minns när vi var där och tog dem som igår <3
Det ska jag göra :)