onsdag 2 mars 2016

Lust och motivation

Det är lite tyst härinne. Har inte riktigt tid, eller egentligen är det lust, jag har inte riktigt lust, att skriva. Jag har flera inlägg på g. Påbörjade men inte avslutade. Hittar inte motivationen att få dem klara.

Överlag saknar jag motivation just nu. Känner mig enormt instängd, glåmig, ofräsch, dammig (!), förfallen, fet... Listan kan nästan göras oändligt lång.
Jag är inte deppad men nedstämd.
Tycker det känns jobbigt att åka ut för jag verkligen känner mig vidrig.
Amningen funkar men jag avskyr den! Fy så jävla jobbigt! Att sitta fast, dygnet runt. Någon som är helt beroende av bara mig. Ändå är det inte så att jag tänker sluta för jag vet att när det gått runt 2 månader så blir det bättre med det.

Jag är glad för att människor vill komma hit <3 Umgås med mig trots allt. Är glad för de vänner jag har. Ni betyder massor! 

Angående bild på fb och instagram och inlägget här igår, det finns så mycket skit. Jag tänker inte säga mer. Ibland behöver man bara få ur sig. Det betyder inte att det är öppet för diskussion. 


4 kommentarer:

Unknown sa...

Kom igen! Det du gör och ger ditt barn är ju en toppenstart i livet. Och det är ingen katastrof att vara nedstämd ibland. Vore man inte det så skulle ju nåt vara fel:-)
När det är som mörkast är det inte långt till soluppgången! Tänk på det. Du är bra Cecilia!

Unknown sa...

Pumpa och låt någon annan mata med flaska. Söligt men absolut värt det så inte barnet vägrar ta flaskan till slut.
Kram

Only me sa...

Åh Bosse tack <3 du är så klok! Vilka varma och fina ord <3

Only me sa...

Ja jag har en pump (de nya är så smidiga så det blir inte ens speciellt söligt) så jag kan pumpa emellanåt :) tack för kommentar :D
Kram!