fredag 11 mars 2016

Bästa födelsedagen :)

Bästa dagen på länge! Vaknade och tittade på min Lill-kno ovh fick ett strålande leende :) Hade hoppats få sova längre än till halv 7 men när det ligger en solstråle bredvid kan man ju inte gnälla <3

När vi ätit frukost och Selma ätit sina obligatoriska 100 ggr på förmiddagen (hon är väldigt hungrig på morgonen) klädde vi på oss och gick ut i finvädret :)
Underbart med solen som faktiskt börjat värma, fågelkvitter och vindstilla :)
Helt jäkla fantastiskt! 



När vi kom hem var det dax för lunch och  just när vi satte oss för att äta kom äntligen Julia hem <3 Älskade fina Julia! Det var den bästa födelsedagspresent jag kunnat få :)
Hon var på ett strålande humör och surrade massor.

Äntligen fick jag med båda prinsessorna på en och samma bild :) 

Eftersom Selma är en liten mjölkaddict så har jag svårigheter att göra klart saker jag påbörjar. Så fantastiskt då att ha Julia hemma som kunde hjälpa mig att fixa en tårta :) Även Petter deltog i tårtbaket en stund men han ledsnade efter 20 sekunder och klädde sig istället och tog snowracern för några åk. Kul att han tar sig för att leka ute :)
Tårtan blev jättefin men gissa vem som glömde plåta den?! xD

Julia hade gjort ett födelsedagskort till mig <3


Fick besök av syrran, Stefan och pappa efter middagen så då passade det ju fint att bjuppa på lite av min jordgubbstårta special ;)

Avslutar en fantastisk födelsedag med en stooor skål popcorn :) Mums!




4 kommentarer:

Unknown sa...

Så god tårta:) Jättemysigt att få träffa er alla. Kram <3

Jennie sa...

Underbart att Julia kom hem <3 Jag blir så glad <3 <3 <3 Fint kort hade hon gjort också. :)

Only me sa...

Ja det var jättemysigt att ni kom :)
Tack för presenten :)
Kram <3

Only me sa...

Ja det var så himla skönt att få hem henne igen :) <3
Ja hon är duktig på att rita :)