söndag 27 mars 2016

Buzzador: kampanj för L300 Intensive Moisture Face Cream

För ett tag sedan kom jag med i en Buzzadorkampanj för L300 Intensive Moisture Face Cream+ dagcreme för torr hud.

L300 Intensive Moisture Face Cream är en intensivt fuktgivande ansiktskräm för torr hud.
Den innehåller hudens egna fuktbevarande ämnen karbamid, salt och mjölksyra som tillsammans hjälper huden att bevara sin fuktbalans, verkar vårdande och skyddande.


Jag är otroligt nöjd med hur den funkat på min hud. Jag brukar bli som ett skrumpet äpple i trynet efter att jag tvättat ansiktet och många gånger blir huden bara mjuk en kort stund efter jag smort mig med ansiktskräm trots att den så stort ska vara återfuktande och bra på blandad hy.
Under dessa veckor jag använt L300 har mina torra partier fösvunnit :)

Har fått respons från två av de jag gav en tub till och såhär tyckte dom:

Jag gillade den också! Gick lätt och snabbt in i huden utan att kännas kladdig, väldigt dryg dessutom och huden känns fräsch och lite uppstramad.
Jag har svårt för doften men den försvinner ju rätt snabbt ändå, tack för att jag fick testa.

Har haft problem med röda torra strama partier i ansiktet under ögonen och de försvann redan efter första användningen. Är jättenöjd och kommer fortsätta använda denna.

Det är när jag får testa och recensera såna här kampanjer som jag hittat riktiga guldkorn. Denna kräm kommer jag säkert köpa igen :)

Inga kommentarer: