måndag 14 december 2015

Ynkel

Åhhhh Petter! Jäkla lilla loppa x( Han har smittat mig med nån skit så nu mår jag som en bajskorv.
Började i går kväll med ont/sträv hals. Sen har natten varit hell. Har inte kunnat sova för så fort jag lagt mig och försökt så har det liksom slagit lock i halsen och jag har inte kunnat andas.

Skrapade ihop 2.5 timmars sömn i varje fall. Tack för att det finns smink! 

Kände mig visserligen krimen redan från morgonen men ibland är det svårt att avgöra om det är latmasken som är i farten eller om det verkligen är sjukdom.

Visade sig att det är det senare som gäller för min del denna gång. Fryser och svettas om vart annat och halsen är hemsk! Gör inte direkt ont men är så irriterad och torr så det skaver. Känns som jag kommer svälja gomseglet snart gör det fladdrar bak i svalget så jag är lur på om inte den där spenen är lite för välhängd för tillfället. 

Gruvar mig för att natten. Är såååå trött och har försökt vila på soffan hela eftermiddagen men det går inte andas :( avskyr när man inte kan sova när alla andra snarkar och sover.
Skulle tro jag får halvsitta i soffan i natt och sova så gott det går :(

Har försökt få Petter att pilla i mitt hår nu i kväll. Det är det bästa jag vet. Han vägrar. Alla vägrar :( tycker riktigt jävl synd om mig själv just nu faktiskt förjag  behöver lite kärlek och hårpill nu. Faktiskt :(

Tvivlar på att det blir något jobb i morgon. Ska ske ett mindre under om detta ska försvinna så snabbt som det känns :(

2 kommentarer:

Jennie sa...

Men stackare ♡ det är fruktansvärt att inte få sova när man redan mår dåligt, inte blir man friskare av sömnlöshet heller. Kram ♡

Only me sa...

Nä just nu är det verkligen inte kul :( har så ont i halsen att det inte går att ligga ner. Känns som jag sk kvävas då. Försökte somna i sängen men det var lönlöst att ens försöka. Gick ner till soffan och ligger här och såsar. Somnar jag så är det ett plus men det känns inte som det kommer hända :(
Kram ❤️