onsdag 16 december 2015

Kiss i byxan å hare bra...

Herreminje, var tar tiden vägen?! Idag är det 7 veckor kvar till beräknad förlossning o.O 
SJU veckor!!! Jag kan knappt fatta det! Jag borde fatta eftersom jag inte kunnat se fötterna på flera veckor, min mage rör sig som om det är någon som har seriösa planer på annan väg ut en den söderöver. 
Det samlas på med bebissaker hela tiden. 
Ändå är det svårt stt ta till sig detta stora <3
Lill-knoen har mest troligt lagt sig mer vertikalt nu. Känns så. Magen har växt mkt på höjden så nu känns det nästan som om jag har svalt bebisen xD


Mår lite bättre idag. Sov iof hela förmiddagen. Tröttheten är helt overklig. Näsan rinner som Niagarafallen och är helt skinnflådd under. Så oskönt.
Vill ni veta nåt mer jävligt oskönt?! Det är fasen inte lätt på några vis att hålla tätt på kisseriet när det ska nysas i parti och minut och ha en mage som pressas neråt varenda gång kag nyser. Herregud så eländigt :( Är på riktigt rädd för att göra både det ena och det andra i trosan nu :/

Nu ska jag försöka sova lite. Går natten bra och jag slipper vara vaken så är min plan att jobba i morgon. Men det är förutsatt att jag slipper hostan och att jag kan sova ordentligt. Annars är det kört. Är så pass trött ändå just nu.

Natti natti ❤️

2 kommentarer:

Jennie sa...

Ja alltså det har ju gått overkligt fort det där! Känns som det var häromveckan du berättade om det och du var här i somras och magen knappt syntes. Man blir ju rädd nästan. Så fort gick det då inte med min graviditet ;P eller så gjorde det det. Det ska bli sååå spännande! ♡

Hoppas du mår bättre idag, kramar ♡♡♡

Only me sa...

Hahaha ja huvva så snabbt tiden går :| Jag vill ju att hon ska vara liten länge sedan men så fort som det går så är det ju dax för dagis snart :(
Ja superspännande!

Kramar ❤️