tisdag 1 december 2015

Gravidgnäll och nya händelser

Åh ja så pigg jag varit idag xD NOT! Lyckades äntligen somna nångång runt 3 och 5.45 var det uppställning igen. Man kan ju hålla sig för skratt.
Har varit rätt skev i ryggen hela dagen och haft sjukt mkt sammandragningar. 

Vilket som, det har gått bra att jobba. Har varit sysselsatt hela dagen så tröttman har gått att hålla på avstånd :)
Skönt!  

Nya grejer händer i kroppen hela tiden nu. Dels är det ju ryggen som tydligen måste börja jävlas nu, oviktigt! Men nu har minsann även råmjölk börjat sippra ut. Givetvis är det inga mängder men ändå. Såna här saker gör att det blir så mycket mer verkligt :) Jisses, Lill-knoen har beräknad förlossning om endast 70 dagar idag <3

Såhär ser vi ut. Jag har veeeerkligen lagt ut men magen är ju söt :)



Igår kokade Henke knäck och den blev sååå jäkla god! Precis perfekt i konsistensen. Lagom plombryckare skulle man kunna kalla den. Inte hård men inte kletig och mjuk utan precis sådär lagom seg utan att fastna i formen. Har vräkt i mig ikväll :) Huvva, kommer se ut som en välgödd julgris innan december är över xD haha

Jo men just ja, hittade ju en mammajacka som faktiskt dög och igår hade den kommit. Hämtade ut paketet och var så nöjd! Tills jag prövade den... :( Den går nätt och jämt att stänga och jag tog ändå en storlek större än jag vanligtvis har. Kul :( Kände jag mig knubbig innan så var det inget mot hur det kändes efter provningen. Sååå surt! Nu är jag tillbaka på ruta ett när det kommer till täckjacka. Stånk :|

Nä men en skinkstut på det här så jag inte riskerar att magra av ;) mums!

3 kommentarer:

Jennie sa...

Men fy så tråkigt med jackan. : ( kan du inte byta den mot en större då eller blir det en känsla av 10-mannatält?
Magen är superfin och du likaså ♡ du ser inte stor ut från mitt håll iaf. ♡

Only me sa...

Jag vet inte vilken storlek jag skulle behöva i så fall. Typ 48 eller nåt och vet du, mitt självförtroende skulle nog få en jökla knäck då xD hahaha

Awww tack ❤️

Jennie sa...

Hahaha ja så är det ju xP hoppas du hittar en jacka snart iaf, blir ju säkerligen kallare snart :/