onsdag 13 augusti 2014

Tankar

Alltså jag orkar inte. Intriger och ifrågasättande. Håll det för sig själv för fan! Jag är inte intresserad. Jag vill bara vara ifred. 

Är så trött. Vill bara gråta. Är tacksam och glad över de vänner jag har. Jag vet vilka de är utan att de nödvändigtvis hör av sig i parti och minut. Antar att vi är bra vänner eftersom de liksom jag har behov av att kunna dra sig tillbaka och inte höra av sig på dagar/veckor/månader.


Jag tänker btw sluta röka nu. Fimpade i måndags kväll. Hoppas jag lämnar snusket bakom mig nu. Vi får se. Tänker inte lova något för detta angår ju bara mig. Men ändå. Pepp på att slippa lukten och snuskhostan.

4 kommentarer:

Jessica sa...

Åhh hejja hejja <3

MammaTill2 sa...

Åh vad duktig du är <3 Längtar tills på fredag så jag får träffa dig lite <3 Kramar i massor!!

A-K sa...

<3

Only me sa...

Tack godingar <3