fredag 1 augusti 2014

Fredag

Denna dag har inte varit den mest händelserika precis. Har städat heeeeela dagen.

Spännande värre på eftermiddagen när åskan drog över med dunder å brak. Det blixtrade och small samtidigt och jag var tvungen att kolla om soluret på gräsmattan stod kvar eller om det smält ner till en hög med metall. Kom att tänka på att jag nog aldrig varit mitt i hela spektaklet förut. Nära har det varit men aldrig så att åskan varit rakt ovanför.
Är inte åskrädd men hyser stor respekt och har inget behov att vara med om detta igen.

Börjar jobba på måndag... Har inget som helst behov av att gå tillbaka. Trivs fint med att lalla runt dagarna i ända. 
Känns bra att värmen jag haft under hela semestern inte är kvar. Det gör hela eländet lättare. 

Nog gnällt. Tänker goffa chips och vindruvor nu och glo på tv.
Gör ännu ett nytt försök att kräla ur sängen före 9.30 i morgon. Har ställt klockan på 8 flera dagar nu men det är helt kört att få upp globollarna den tiden.
Dygnet är helt fucked up!

5 kommentarer:

Jennie sa...

Men huvva, visst ja, du börjar jobba till veckan.. hade ju jag helt förträngt som tänkte göra en liten dagsvisit och se på fina huset coh hälsa på fina familjen. :( Men jag kanske får ta en tur med många stopp på vägen så jag kommer till er på kvällskvisten istället då du slutat jobbet? Men du lär ju inte vara den piggaste då förstås. :/

Only me sa...

Hörrö, kommer du förbi oss så kan du ge dig på att jag kommer hålla mig vaken! Jag slutar kl 15 om dagarna och är hemma vid 16 typ. Bara du hojtar om när så jag kan ordna fika :) Eller middag?
Kram!

Jessica sa...

Fast folk säger att värmen är på väg tillbaka hehe ;)

Only me sa...

Har inte hört ett ljud från nån. Och på vädersajterna ser det mest molnigt (men rätt varmt, 18-20 grader) ut.
Jag tror det roliga är över :(

Jennie sa...

Deal! :)