torsdag 21 augusti 2014

Som ett hallon

Helsike så trött! Har svårigheter med att komma till ro på kvällarna. Ormar runt som en mask på kroken tills min hjärna helt kollapsar av utmattning.
Hoppas på nån form av avancerad avdormning på studs när jag landar mellan täcke och madrass i kväll.

Hämtade ut paket från Lyko idag. Hade beställt min favvoduschcreme med tillhörande hudsmörj. Luktar så himla gott av hallon och svartvinbär.

Inhandlade även en Tangle Teezer och hoppas på att slippa gråt och tandagnisslan varenda gång jag ska reda ur mitt hopplöst toviga hår.


Fick lite besök på kvällskvisten. Henkes farsa m fru och Henkes styvbror kom och kollade in vårt boende. Vi drack kaffe, käkade bullar och surrade. Trevligt :)

4 kommentarer:

jessica sa...

dom där borstarna är perfekta, fungerar inte med någon annan åt Nelly

Only me sa...

Ja de som använt dem säger så. Är inte helt överrens m den än. Bökigt utan handtag och korta strån. Me , säkert vanesak :)

Jennie sa...

Jag älskar min tangle teezer :) har haft den läääänge nu och använder jag nån annan borste så känns det som hårstråna slits av, det gör det aldrig med den. :)

Only me sa...

Underbart Jennie! Det är just det jag eftersöker. Att inte slita av håret. Hoppas jag vänjer mig snabbt :)