onsdag 20 augusti 2014

Saftning

Idag ville personalen på dagis att jag skulle åka hem så Petter fick vara själv. Jag skulle lixom ha jour.

Hade inte några problem med att få tiden att gå. Hämtade med mig mamma hem och sen kokade vi svartvinbärssaft av bären jag o Henke plockade igår. Modern o jag plockade ännu lite mer bär och saftade vidare. Gott med hemkokt!

Plockade även lite hallon m mamsen som hon fick ta hem och koka sylt på. 

Tänkte försöka mig på att putsa fönster men gav upp efter ett halvt. Jävla fönster att vara svåra att få fina! Fick ett utbrott och nu har jag beställt hit professionell hjälp. Den kommer den 5:e september. Skönt! Betalar hellre nån att göra skiten än att fullkomligt brinna upp själv.

Känner mig väldigt... I behov av att inte träffa människor. Jag vill vara liten igen. Slippa ansvar och jobb. Att ha maten serverad, någon annan som håller efter hemnet. 
Usch för denna känsla av desperation inför allt i mitt liv just nu! Alla beslut jag tagit som lett till allt vad som är idag. Varför???

Inga kommentarer: