lördag 9 augusti 2014

Soldag

Här har det inte gjorts många knop idag. Ryggjävel! Fick tips om några övningar att göra för att bli bättre och de funkade. Ska göra dem ikväll igen :)

Tack och lov har värktabletterna funkat så pass bra att jag kunnat ligga som en padda i solen :) Var osäkert ett tag där, hade säkert kommit ner på solbädden men upp är en helt annan sak. Men som sagt, det har gått bra :)
Påbörjade en ny bok oxå. Det är härligt att ligga i solen och läsa.

Är ingen glassätare normalt men Idag satt det inte på tvärn med en isglass :D

Fattar ni hur gudomligt gott det är att bara kunna knalla ut och plocka in delar av middagen från egen plantering??
Dagens middag blev fläskfilégryta med soltorkad tomat och ljuvlig sås. Till den rostade vi rödbetor och morötter från egna landet och potatis från bua. Nom nom nom!

Njutning i all enkelhet :)


6 kommentarer:

Jennie sa...

JAså äru gammal och halt du med? Haha huvva, stackars oss. :P

Fick du mitt sms som jag skickade urtidigt i torsdags innan jag drog till fjälls förresten?

Only me sa...

Haha fan man står mest troligt med ena foten i graven xD haha

Näe jag har inte fått nåt sms :(

Jennie sa...

Nähe!? Du har kvar ditt gamla nummer väl? Efter mobillagningsgrejset tänkte jag.

Only me sa...

Ja det har jag. Bara phåen som är ny. Jävla långa ledningar tydligen då :(

jessica sa...

Härligt med en dag i solen <3 njuut

Jennie sa...

Testade skicka det igen men det verkar inte heller komma fram? Kan du prova skicka till mig?