söndag 17 april 2016

Sävel-söndag

Jösses, Henke tog Selma i morse så jag skulle få sova lite längre. Bad honom väcka mig kl 8 men den kanaljen kom inte upp och väckte mig förrän halv tio x|
Hade ju tänkt komma igång med städningen från morgonen så vi skulle ha eftermiddagen fri men se så blev det ju inte då.
Nu är det i varje fall klart :)

Hittade några LP-skivor i förrådet som jag skänkte till Erik så mitt i städningen fick vi besök. Bra att det "bara" var Erik för han är så enkel. Det känns ok (så ok det nu kan kännas) att hasa runt i t-shirt som smiter åt, mjukbyxor med Gällivarehäng och hundknän samt en flurtofs av håret mitt på skallen utan att dö skämsdöden ;)
Vi pausade i varje fall för kaffe och kanelbullar och tjattrade. Ja å där nånstans bestämde sig klockan för att rusa och hux flux var det middagstid så vi fick pausa för att käka oxå innan vi städade klart.

Hektisk vecka framför oss med utvecklingssamtal för Petter först ut i morgon. Bäst att ladda med chipsen jag smugglade med från affären i ett ögonblick då jag lurade iväg Henke att leta efter kalvkorv (hahaha han missade att jag ka ner chipsen så då tror han att jag lurade honom) och glo på serie på Viaplay :)


5 kommentarer:

Jennie sa...

Hahahaha visst känner man sig fantastisk när det kommer folk när man är sitt allra skräpigaste tillstånd xD

Only me sa...

Ja helt ljuvlig känner man sig xD hahahaha

Unknown sa...

Den serien är jättebra. Vi såg den nästan i sträck på några dagar.

Only me sa...

Ja sååå bra men jäkligt långa avsnitt :)

Unknown sa...

Bra det så är det braiga länge😊