lördag 16 april 2016

Nytt och fräscht

Igår var vi ner på stan åt och fram och under den korta stund vi var där hann jag slinka in på Vero Moda och fullkomligt förälska mig i en jacka. Den jackan har jag inte kunnat sluta tänka på sedan dess så idag åkte vi ner på stan så jag fick köpa den. :)
Nöjd! Dessutom hittade jag ett par jeans med så hög midja att de med fördel kan täcka hängtaxarna till bröst om jag så önskar. Måste ju ha brallor så räcker över degmagen ordentligt. Dessa täcker den och smiter åt så jag nääääästan ser slank ut xD Hehe älskar när man kan köra falsk marknadsföring ;)

Nackdelen med tighta brallor är att de plattar ut mitt redan obefintliga plattarsel ännu mer. Men jag behöver ju inte tänka så hårt på det för jag ser ju ändå inte hur jag ser ut bak xD

När vi var klar på stan och på väg hem kom jag på att vi kunde ju faktiskt åka och hälsa på Emmi från jobbet en sväng och ta med oss bebiskläderna vi packade ner igår :)
Så kul att se hur fint hon och Pär bor, känna på fina bebismagen, surra och kika på flurkatterna :)
Petter röjde för övrigt med Mr Mao (ena katten) så han tog helt slut. Petter har ju oändligt med energi... På gott och ont, det blir lätt jobbigt att ha en duracellkanin upp i sig heeeela tiden.
Nåväl, hoppas han inte tröttade ut Emmi  fullkomligt bara. 

Henke är svintrist att glo på film med. Vi hyrde ju en film igår men i vanlig ordning sitter han och halvsover efter en stund. Det är verkligen nåt jag inte fattar mig på, HUR kan man somna så? Det är väl bara till att sätta sig upp och koncentrera sig? Han klarar inte att hålla globollarna öppna  och det irriterar mig fullkomligt till döds när folk (spelar faktist ingen roll vem det är) somnar när man ska se film så det slutade med att jag stängde av och vi gick och la oss.
Nytt försök ikväll.

6 kommentarer:

Jennie sa...

Ja som sagt, skitsnygg jacka! Passar dig sjukt bra. :) vart köpte du jeansen? Låter som nåt som skulle passa mig ;)

Jennie sa...

Ja just... Jag är också sådär enerverande att se film med, somnar jämt! Jag blir så otroligt trött av det, vet inte varför, emn måste bero på allt ljud och alla intryck som jag uppenbarligen inte kan hantera.

Only me sa...

Tack <3 känns mig på riktigt :)
De är också från Vero Moda, Style/Nine Slim fit High waist :) billiga oxå, 350:- :D

Only me sa...

Å jag som inte fattar alls hur man kan somna när man ser på film xD jag är ju sån som knappt kan somna öht så ;) hahahah

Jennie sa...

Måste nästan kika om de finns på nätet :)

Only me sa...

Ja de fanns svarta på nätet i varje fall :) hittade inte exakt de jag köpte men svarta som sagt. :)