tisdag 19 april 2016

Det är spännande

Sitter och känner hur spänningen stiger här xD Om prick en timme ska jag, Petter och Selma vara ombord på bussen ner till stan och ja...
Allt är otajmat än så länge. Selma somnade för 20 minuter sen vilket innebär att hon kommer vara sitt allra vaknaste jag precis när vi måste riva på oss kläder och hasta ut.
Dessutom har hon ju givetvis sparat skit i systemet under hela gårdagen och det mina damer och herrar, det ska ut idag.
Så ett lass skit ska jag säkert byta innan. Och amma. Givetvis.
Utöver skitning så äter lillgumman så magen blir överfull och skvätten som inte får plats lägger hon gärna på sig själv och mig.

Så, innan vi kommer med den där bussen så är det många saker som måste funka helt enkelt ;) 

Bra är att jag hunnit få på mig ett anständigt tryne, rena kläder, tagit en promenad på en timme med Selma och käkat lunch så vi kan ju klara bra mycket om vi bara vill ;) och under förutsättning att allt klaffar lite fint ;)

Lillstripparn efter att ha kräkts ööööverallt :) nöjd och glad xD

2 kommentarer:

Jennie sa...

Hoppas det gick bra med allt så det inte sket (höhö) sig totalt med planeringen. ;)
Visst har hon dina ögon? Så himla söt så det finns inte! ♡

Only me sa...

Ahaha det gick BRA :) inget sket sig hahaha. Pjuh! ;)

Ver inte. Tycker hon är så himla lik Henke bör han var liten så jag ser inte mig själv i henne alls. Tycker du hon är lik mig över ögonen? Eller alls xD