fredag 15 april 2016

Karaktärslös

Bara att erkänna... Jag har helt och hållet tappat karaktären :( Jag måste nog snart lägga in mig på behandlingshem, gå i terapi, flytta till en öde ö, vad som helst. Jag är så infernaliskt godissugen hela tiden så det är helt sjukt!
Jag har verkligen inte varit sådan förut men nu finns inga begränsningar över huvud taget. Jag skulle kunna offra en arm för snarra vissa kvällar i veckan :(
Besökte Hemmakväll idag... Skulle bara köpa några godisar... Jo tjena, typ ett kilo senare och över 100 spänn fattigare kom vi ut därifrån. Jösses, man blir ju mörkrädd. 


Nu har jag svullat som om det vore tävling i vem som äter mest på kortast möjliga tid. Mår sådär nu :/

Henke fick ledig dag idag så vi tog en långpromenad i snöovädret. Humörhöjande verkligen att det snöar emellanåt x(
Vårfeelingen kommer lixom lite av sig när man vaknar och ser att det ramlar ner lovikavantar från skyn.
Skönt var det hur som helst.

Vi hjälptes åt att sortera och fixa med alla kläder vi köpt av vänner och på annons till Selma. Himmel å pannkaka vad med kläder hon har nu o.O
Vi behöver verkligen inte ett enda plagg till upp till storlek 80. Ska vara strumpor då, men det är allt!
Det är sweet att ha massor redan och att vi fått tag på så mycket fint begagnat men några nya kläder vill jag faktiskt köpa. Något som VI valt ut och som enbart Selma haft.


Nu ska vi hyra en film på Viaplay och mysa, jag och Henke <3
Selma har börjat få in nattrutiner nu så det känns som vi börjar få lite tid tillsammans utan barn som hänger på oss :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag saknar också helt och håller karaktär vad gäller godis :)

Only me sa...

Hemskt tycker jag det är :( har aldrig varit en godisråtta men nu saknas botten helt :((((