måndag 1 september 2014

Förkylning på g?

Helt plötsligt som en blixt från klar himmel svalde jag något som känns taggigt. Huvudet börjar kännas tungt och det killas i halsen. Alltså allvarligt! Kan en förkylning komma så jävla snabbt? I så fall känner jag mig våldtagen! Detta är jag inte beredd på. Att bli sjuk. Om jag nu är på väg att bli det. Värre än vanligt that is ;)

Petter gjorde kväll tidigt. Killen som har börjat svänga sig med formuleringar och gester som får oss andra att vrida oss av skratt. Lille krumelur <3


Idag fick jag höra att atmosfären runt mig kändes lättare :) Underbara jobbarkompisar som bryr sig, frågar, lyssnar och lägger märke. Om ni visste! Jag är så jäkla komplicerad så jag blir helt matt själv, ändå står ni ut! Stor eloge <3

Är glad att jag, trots att man kanske inte alltid kan tro det, har någon form av insikt över mitt mående och en vilja att fungera. För det finns ju hjälp att få.



Nu får jag nog snart packa mig i säng som det känns. Det är ju rena pensionärsvarningen men det känns som om kroppen behöver det.

Inga kommentarer: