fredag 12 september 2014

Invaderad

Åh min käft! Min stackars mörbultade och misshandlade trut! Idag, på självaste Munhälsodagen, passade jag så lägligt nog på att ha en tid hos tandhygienisten. 
Tycker att det är döden att behöva betala dylika tråkigheter men det är så skönt när hon rensar i tandköttsfickor och krattar tandytor. Man känner sig så jäkla ren och fräsch i munnen efter en rejäl omgång hos henne. Dock kommer det inte utan smärta efter några timmar.
Helsike som det värker längst in! 
Nåväl, nu är gaddarna så polerade de kan bli.

Fy fan vad jag hatar invandrare! Såna som invaderar hakan that is.
Vräkte nyss en och nu har en ny invandrar och den växer. Jag känner bokstavligt talat hur den växer under huden. Så.Jävla.Typiskt! Jag som vill vara fin i morgon och så dyker ett sånt här jävla elände upp och kommer tråna som en kronjuvel lagom tills jag slår upp korpgluggarna i morgon.

Har jag förresten sagt att mitt jobb kan tänkas vara det mest spännande jobb man kan ha?! Idag har det varit så spännande, och det är fortfarande, så jag kommer måsta ringa och kolla status i morgon. Ohhhhh joy!

Nepp, ska ta och tvätta trynet lite och sen lata mig big time!


Inga kommentarer: