fredag 26 september 2014

Törlax och pizza

Äntligen helg! Är så trött så jag går av. Väntar på att Henke kommer hem med mat. Fick bli pizza idag trots att det verkligen bara känns flottigt och tungt. Så går det när ingen orkar tänka ;)

Käkade världens torraste lax i matsalen på sjukhuset. Hysteriskt äcklig och nu var det sista gången jag köpte lax där. De får till så god fisk hur vidrig som helst genom att tillaga den tills den nästan pulveriseras av torrhet. Dessutom var denna inkokt med en stor sting av ättika. Surt! 

Ikväll ska jag iväg till Dvärsätt och lyssna på en häxa som ska prata om Häxkonst och Schamanism. Känner mig egentligen för trött men vet att stämningen på Gudinnetemplet ger mig lugn och harmoni <3 Dessutom för jag hänga lite med gostruten Jenny :)

Petter använde kameran på min mobil. Vilken fotograf! 

Posar enligt instruktion av Petter :)




6 kommentarer:

Jennie sa...

HAha vad gulligt! :) Och vilken mysig tröja du har!

Only me sa...

Haha ja gulligt ;) Köpt den på H&M. Fick hem den nu i veckan. Det är som en klänning nästan :D Supermysig :)

Unknown sa...

Jättesnygg :)

Only me sa...

<3

Unknown sa...

Ojdå. Det blev error så jag tryckte en gång till publicera :)

Only me sa...

Ingen fara jag tog bort en av dem 😊